Dogman er en veletablert kjede av dyrebutikker experience
for leading brands
Dogman er en veletablert kjede av dyrebutikker med tilstedeværelse i fire land.
I tillegg til å tilby et bredt utvalg av kjæledyrprodukter, tilbyr hver butikk også spa- og pleietjenester for hunder og katter. Med sin sterke markedsposisjon ønsket Dogman å sentralisere administrasjonen av disse tjenestene for å skape en mer konsekvent kundeopplevelse.
Utfordringen experience
for leading brands
Dogman hadde tidligere jobbet med Boka Direkt, der hver butikk hadde sitt eget system og sin egen konto for å administrere bestillingene.
Dette førte til en rekke utfordringer, ettersom alle butikkene tilbød de samme tjenestene til samme pris, men ble drevet uavhengig av hverandre.
For å forbedre effektiviteten og kundeopplevelsen ønsket Dogman å gå over til en mer sentralisert struktur for sine tjenester under varemerket Dogman Care.
Løsning experience
for leading brands
HDL fikk i oppdrag å utvikle en spesialtilpasset plattform for Dogman Care, der vi bygget et sentralisert bookingsystem, et personalsystem for å administrere ansatte og bookinger, og et system for sentral kontroll av tjenester og priser.
Plattformen er basert på en komponerbar arkitektur, noe som gjør den skalerbar og fremtidsrettet.
Vi integrerte også Voydao med et egenutviklet påloggingssystem (IDP) for å gi en smidig brukeropplevelse for både ansatte og kunder.
Plattformen er basert på HDLs egen e-handelsmotor, noe som skaper fremtidige muligheter for å selge tjenester og produkter direkte gjennom plattformen.
Med den nye Dogman Care-plattformen har HDL lykkes med å sentralisere bookingprosessen og personaladministrasjonen i 20 butikker i fire forskjellige land. Plattformen håndterer nå over 2000 bestillinger og sikrer en konsekvent og effektiv serviceleveranse i hele Dogman-kjeden.