Dogman Services x HDL
Vi i Helsingborg Design LAB er glade for å ha hjulpet Dogman med å forbedre deres bookingadministrasjon gjennom utviklingen av en skreddersydd plattform for Dogman Care.
👉 Les mer om prosjektet her: https://lnkd.in/dAypt7sb
Dogman brukte tidligere Boka Direkt, der hver butikk hadde sitt eget system og sin egen konto for å administrere bestillingene. Dette skapte flere utfordringer ettersom alle butikkene tilbød de samme tjenestene til samme pris, men ble administrert uavhengig av hverandre. For å forbedre effektiviteten og kundeopplevelsen ønsket Dogman å gå over til en mer sentralisert struktur for sine tjenester under varemerket Dogman Care.
HDL fikk i oppdrag å utvikle en spesialtilpasset plattform for Dogman Care. Vi bygget et sentralisert bookingsystem, et personalsystem for å administrere ansatte og bookinger, og et system for sentral kontroll av tjenester og priser. Plattformen er basert på en komponerbar arkitektur, noe som gjør den skalerbar og fremtidssikker.
Vi integrerte også Voyado med et egenutviklet påloggingssystem (IDP) for å gi en sømløs brukeropplevelse for både ansatte og kunder. Plattformen er basert på HDLs egen e-handelsmotor, noe som skaper fremtidige muligheter for å selge tjenester og produkter direkte gjennom plattformen.
Resultatet er en robust og effektiv løsning som forbedrer både den interne effektiviteten og kundetilfredsheten.
